Friday 10 June 2011

...Bertukar ke Blog yang kedua...

   Angkara kelalaian yang tak disengajakan, Blog Salaziz saya
 yang lama terpaksa dihentikan...maka lahirlah Blog saya yang
 kedua..iaitu Saaziz ll..Tapi tak mengapa lah kan..mana2 pun
 sama..cuma semangat tu adalah menurun sedikit... olih kerana
 desakan dari sahabat, saya usahakan juga.  Terima kasih saya
 ucapkan kerana sudi memberi semangat untuk menulis
semula....


     Sebenarnya  saya bukanlah seorang penulis, seperti

 sahabat2 saya yang lain...Malah bolih dikatakan sudah
 30 tahun saya tidak menulis...Yang pernah saya tulis
 hanyalah ..nama...no i/c dan no akuan bank...hahaaa
tulah yang pernah saya tulis tiap2 bulan selama 30 tahun

..Jadi bahasa yang saya gunakan, hanyalah bahasa mudah
...dan menulis pun hanya untuk seronok2 aja...


     Lagi sekali saya ucapkan terima kasih pada yang

 memberi semangat untuk saya menulis semula...
dan sedikit komen didalam Blog saya selama ini...

2 comments:

  1. .....syabas...
    x putus semangat...sahabatku!
    menulis boleh membuat kita relesase....
    elakkan tension & stress.....
    lepaskan!!!

    barulah nampak mude selalu.....
    hi hi hi hi...

    ReplyDelete